Content oraz linki przychodzące. To tylko dwa, ale kluczowe ze wszystkich elementów układanki według której działa algorytm Google. Prawdą jest, że, zakres działania linków w algorytmie spada, natomiast specjalistyczne treści, czyli Content, stają się tutaj kluczowe.

Każdy sklep internetowy, każda strona firmowa, każdy serwis tematyczny, aby istnieć musi mieć specjalistyczną, napisaną z ukierunkowaniem na użytkownika treść. My dla Was taką stworzymy.

Opieramy się na ponad 10-letnim doświadczeniu w pracy copywriterów, kiedy to mogliśmy stworzyć treści dla setek stron internetowych, blogów sklepów internetowych. Tworzyliśmy i nadal tworzymy treść z przeznaczeniem dla czytelników, treść która opiera się o:

  • rozpoznanie tematu i przygotowanie wstępnego zakresu artykułu,
  • opracowanie ścisłej tematyki i zagadnień, które artykuł będzie poruszał,
  • stworzenie artykułu i wyczerpanie tematyki,
  • korektę gramatyczną, ortograficzną oraz techniczną artykułu.

Tak stworzona, specjalistyczna treść pod postacią artykułów eksperckich, idealnie sprawdzi się w publikacjach WhitePress, na dużych portalach internetowych oraz w publikacjach poza internetem. Idealna reklama firmy i produktu, która przyciągnie i zachwyci czytelników.

Zachęcamy do sprawdzenia naszego portfolio, zawierającego specjalistyczne i skorzystania z naszej oferty wykonania artykułów eksperckich.